Bantulah Rakan Blogger Kita Ini, Moga Allah Balas Jasa Kalian

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com%5D

Aku sedih bila baca entry terbaru di blog rakan blogger kita, Mohd Isa. Bergenang air mata membayangkan kepayahan yang sedang dilaluinya. Realitinya, inilah antara asam garam Hidup Seorang Blogger.

Kepada rakan diluar sana atau sesiapa saja yang membaca dan sudi membantu, hulurkanlah bantuan. Semoga Allah membalas jasa kalian.

Terima kasih kerana menjadi seorang Islam yang prihatin.

24 responses to “Bantulah Rakan Blogger Kita Ini, Moga Allah Balas Jasa Kalian

  1. Salam sejahtera.

    Terima kasih kerana hebahan.

    Ayuh sama2 menolong sesama saudara.

  2. Hari ni hari dia..esok ntah hari kita..lagipun Hari Raya untuk semua gembira…

  3. memang terharu membaca ceritanya.. manusia tidak lari dari dugaan, semoga kita tabah menghadapinya.

  4. Insya’allah sama-sama kita ringankan beban saudara seagama kita.

  5. aku try hebah kn kt fb. tq inform pasl ni. sme2 kte berdoa ye 🙂

  6. AKu dah baca..meleleh air mata. sampai x sanggup nk bagi komen. b4 raya haritu diaemmang ada lepak ngn aku kat rumah…sedey je bila dia cerita. tapi apa yang mampu aku buat ialah nasihatkan isa ni untuk kerja part time di KFC. apsal masa tu KFC kaula perlis memang ada kosong. then aku cakap dia, kalau ang bosan ke apa, datangla lepak lagi. masa tu 3 hari dia lepak umah aku…kesina dan sedey sangat atas nasib yang menimpa nya 😦

  7. thanks br0 kongsi info ni..
    aku baru pasal kisah bro isa tu..

  8. kesian dia… aku doakan agar bro isa dapat teruskan perjuangannya…

  9. Salam.
    Terima kasih kerana berkongsi.
    Sedih betul baca kisah dia ni.

  10. tahu sikit sebanyak beberapa bulan dahulu tetapi memandangkan tuan diri lebih berdiam , kak jie pun hanya diam…tolong dalam diam

    syukurlah ada kawan2 yg prihatin

    Minal aidin wal faizin,
    Mohon maaf zahir dan batin

  11. Assalamualaikum.
    Semoga saudara kita tersebut dapat mengharungi segala dugaan dengan tabah. InsyaAllah kita berusaha membantu.

    Salam Aidilfitri.
    TQ

  12. Selamat Hari Raya dari bujang3 sekeluarga….maaf zahir batin andai ada yang tersalah dan tersilap sepanjang aku berblogging…..

  13. membantu..mendgar keluhan sdkit sbyak akan meredakan hati mereka jua..
    selamat hari raya maaf zahir dan batin bro..klu ada trkasar bhsa tersilap kata mttk maaf yer..