Tiada Entry Terbaru..Mood Raya

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com%5D

Blog ni dah mula berabuk, tiada entry terbaru..mungkin sebab aku tengah mood beraya lagi.. Pergi open house sana sini..badan pun penat..nak bukak blog sendiri pun tak larat…apa lagi nak menjengah blog rakan blogger yang lain..

Mungkin 2-3 minggu lagi ok la… Atau mungkin semangat blogging terus pudar sedikit demi sedikit..beban kerja pun dah semakin bertambah ..kesian blog aku..Tapi kesian lagi badan yang lesu jika dipaksa juga untuk update blog dan meneruskan blogwalking seperti biasa..Β  Dah bekerja dengan company, kena la buat kerja…kalau tak, miss plak soru dan tanggungan yang lain…Inilah cabaran besar part time blogger macam aku..huhuhu…

20 responses to “Tiada Entry Terbaru..Mood Raya

  1. salam..
    kerja harus d utamakan..klu free buatlah posting cam bisa..
    yang penting dulu mana yang perlu di dulukan..yang tak pnting di tangguhkan seketika tdk mgpa huhu..

    samalh bro kita sama2 dlm mood raya.. hee..

    bila tarikh aniversrinya tu huhu..tahniah bro smuga trus berpanjangan hendaknya πŸ˜‰

  2. kerja lagi penting bro hehe

  3. pentingkan yang lebih penting bro, biasa la kan blogger part time, aku pun begitu….jangan terlalu memaksa diri untuk melakukannya, sebaliknya buat dengan keihkhlasan diri

  4. aku pun terkena jugak kes hilang mood nie… dah makin teruk rasanya ..tapi aku cuba jugak untuk postkan sesuatu, walau pun sekadar merapu….heheee

  5. Masih dalam situasi mabuk lemang lagi ke bro, heheh
    Biasa la bro, air pun ada pasang surutnya

  6. Dah nak abis dah raya ni?
    Buat ler artikel pasal pegi rumah terbuka. Hehehe….

  7. salam ..
    mana tuan rumah ni..huhu mash cuti lagi ya hohohoh..

  8. samalah bzi ni baik smeua dah bummm… skdar melawat kawn2 jer,,hope tuan rumjah sht sllu

  9. tunggu habis penuh 1 bulan Syawal kot! πŸ˜›