Sai Sailani Yang Gebu

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com]

Inilah padah mengorat di alam maya. Sai Sailani yang gebu telah memperdaya ramai lelaki dengan meletakkan gambar gadis cantik, solid, fantastic mister loba-loba sebagai tarikan. Di tambah dengan ayat-ayat cinta yang menggoda, lelaki malang pun cair bak ais krim di tengah panas.

Rugi beribu ringgit abang-bang malang yang dahagakan kasih sayang, apalagi dari perempuan secantik Sai Sailani. Kalau gadis Melayu tertipu dengan janji manis balak Afrika, lelaki Melayu pula tertipu dengan gadis tempatan. Biarpun banyak cerita tentang penipuan di alam maya ini, tapi masih ramai yang tidak menggunakan akal fikiran dan hanya tertarik dengan apa yang jelas di mata.

Kasihan mereka ini..masih tidak faham erti alam maya. Internet hanya media, yang menentukan tentang sahih benarnya masih manusia. Dan manusia juga yang menciptanya..bukan untuk berkhayal tentang gadis idaman tapi hanya pembuka jalan untuk berkenal mesra.. Konvensional itu bukan kolot, aturkan pertemuan, kenali hati budi baru menjadi….Kasihan mereka itu..

Siapa Sai Sailani? Inilah kisahnya….

8 responses to “Sai Sailani Yang Gebu

  1. do u know the actual name of this gal… i think i’ve come across someone like that….
    we seriously need to expose out this matter so no one will be cheated in future….

    • tried to look for the name but coudn’t find it..anybody who wishes to look for companionship via Internet shoud be cautious…

  2. bahaya kalau terlalu mengikut perasaan… mungkin boleh kena tipu !!!! Buat baik, berpada-pada!!!!!

  3. hahaha ingatkan sai sailani tu org lelaki menyamar jd pempuan..rupanya memang pempuan betul..agak hebat jugaklaa kan

  4. Pingback: Cara Terbaik Mengorat Awek | Hitam Putih Kelabu

  5. Pingback: Bercinta Di Internet Mahal La…!! | Hitam Putih Kelabu