Tag Archives: gerai

Ramainya Perempuan Beratur..Cari Gerai Lain Lah..

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com]

Bila tiba time rehat kat pejabat aku nih, sumer garu kepala. “Nak makan kat ner ah?”.. Soalan yang sama ditanya hampir setiap hari. Bosan makan kat tempat tu je. Nak makan kat luar, jauh pulak tu, dengan jam tanpa roti ni, hanya akan membazirkan masa di dalam kereta. Last-last, makan kat tempat sama jugak la..foodcourt yang jaraknya dalam 25 langkah dari pejabat. Continue reading