Tag Archives: bantahan

Lambang Zionis – Aku Dah Delete

[tweetmeme http: //adamfaiz.wordpress.com]

Mungkin ramai yang dah tahu, mungkin ramai juga yang tak tahu bahawasanya di dalam komputer kita ada lambang zionis. Bila aku terbaca pasal ni aku terus cari dan delete lambang tu..tak rela aku nak “menyimpannya”.

Tapi bila beberapa blogger mula membuat tindakan membuang lambang laknatullah ni dari PC/laptop diorang, ada pulak blogger yang memberi komen sinis. Takde kesan la, bodoh la dan macam-macam lagi. Memang lambang agama lain pun ada…apa salah kalau kita delete sebab memang kita tak perlukannya..Memang mende ni tak memberi kesan kepada diorang, tak kopak rumah diorang, tapi perarakan atau demonstrasi di jalanan pun takde kesan kat diorang..tapi kenapa orang buat juga? Sebab nak tunjukkan bantahan..

So, aku tak suruh korang delete, fikirlah sendiri..dah besar panjang kan? Tapi yang kat dalam PC aku, dah dipadam..sebab aku tak suka dan takkan gunakan untuk apa tujuan sekalipun….

P/S Untuk yang nak delete, search file ni J0285926.WMF

Kalau nak delete semua lambang zionis ni boleh rujuk sini