Aksi Terlampau Di Khalayak Ramai

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com%5D

Sungguh memalukan melihat aksi terlampau begini di khalayak ramai. Terlalu banyak berita mengenai perlakuan seks atau akibat dari perbuatan sumbang disiarkan di media seperti seks bebas, rogol, buang bayi, sumbang mahram dan banyak lagi lah.. Aksi pasangan ini hanya menambah kepada statistik, memalukan!!

Aksi Sumbang

Pasangan memadu asmara

Ini hanyalah sepasang kupu-kupu.. Jabatan Agama takde kuasa ke atas mereka. Kalau manusia pun buat perkara yang sama, maka anda fikirlah sendiri apa taraf mereka.  Hehehehe..jangan marah…sesi merapu, tapi tetap ada pengajarannya..🙂

Kredit : Low Li San – The Star Online

32 responses to “Aksi Terlampau Di Khalayak Ramai

  1. rupanya….tipah tertipu.. huhu

  2. kalau yang tu buat perkara sumbang, tak apa..
    Jabatan Agama mesti tak tangkap punya, hahaha..

  3. hahahaha… title entry nampak saspen.. tipah tertipu jugak…

  4. siot jer keyword memang tak igt, heheehh tapi terbaik lah

  5. hahahaha… jabatan sains yang kacau jer mahluk ni…

  6. adeh, terkena lagi haha

  7. La..tertipu rupanya..baru nak telepon JAIS tadi..haha

    Entri terbaru PKELukisan Menakjubkan daripada Pensil

  8. aku ingat binatang ape tadi..cantik jer dia port kat citu hehehe

  9. terbaiklah bro..kalau manusia yg buat..mesti lebih rendah dari taraf haiwan kan?renung2kan dan selamat beramal..

  10. pasangan kupu-kupu itu sedang menyindir golongan manusia yang berperangai sebegitu – agaknyalah🙂

  11. vavi. aku ingt pe la xdi. hahaha!. dorng buat bnyk posisi ke beb?😛

  12. Pingback: MasyaAllah !!! Bulan Ramadhan pun nak buat aksi panas ker ??? « bujang3

  13. perghh, sungguh menjolok biji mata

  14. oit.. siot ar… ape benda la tu..

  15. xde ape pon dlm keta tu.sah tipah tertikus……….

  16. hahahahahah…..aku kena tipu la dengan tajuk…

    Menarik tapi benar berlaku