Sebab Aku Hilang Mood Di Hari Selasa

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com]

Kenapa aku hilang mood hari Selasa? Orang biasanya takde mood hari Isnin sebab Monday Blues, tapi aku pulak hari Selasa. Bukan sebab aku banyak kerja, bukan juga sebab aku takde kerja. Bukan sebab duit tak ada (memang tak ada pun tapi biasalah tengah bulan), bukan sebab bergaduh dengan bini, bukan sebab kena marah dengan boss. Semua ni sebab handphone aku hilang!!! Arghhh!!

Handphone aku bukan Blackberry, bukan Iphone, bukan handphone mahal berharga 2-3 ribu ringgit. Ia cuma Nokia 5800, phone biasa tapi aku suka. Sebab aku suka:

1. Touch screen – pakai jari pun boleh! Tu yang best..

2. 8 GB Memori – cukup untuk aku store video, gambar, dan lagu kegemaran

3. Garmin XT – senang nak cari rumah kengkawan, sedara mara…cuti sekolah banyak kenduri kahwin, raya nanti pulak banyak rumah terbuka..

4. Telefon paling “mahal” yang aku mampu beli – dulu harganya RM1,200 sekarang RM800 dah dapat, tapi masih tak sama dengan Nokia 5800 kesayanganku…(duit takde pun ye jugak)

Buat sementara ni, aku tak nak beli handphone lagi…masih lagi sedih dengan kehilangan “teman”ku itu..Macamana boleh hilang? Aku tak boleh ungkapkan cerita sedih ni dengan kata-kata..huhuhu.. 😦

18 responses to “Sebab Aku Hilang Mood Di Hari Selasa

  1. Sabar lah bro…
    Nak buek camno…dugaan Tuhan…

    Aku pun tau hp tu best…bini aku pun sayang hp tu…

    • Thank you bro…sedih tul..mungkin dah takde rezeki…aku terima dugaan ini..No tel ko pun kena bagi semula bro…contact yang lain pun kena cari balik ni..huhuhu..

  2. sabo je la…pakai je dulu hp cap cokia yg ada dulu wat sementara

  3. semua hari aku rasa down kecuali hari sabtu.
    sebab jalan lengan kalau nak pergi kerja.
    kereta pon tak banyak. kalau merempit ke KLCC
    cuma makan masa 10 – 15 minit je dari rumah.

    kalau hari lain… bosan… sampai office je dah rasa
    macam nak balik… keh keh keh

    P/S: thanks pingback. teknik baik punye suruh komen. hehehe

  4. Aku pun lebih kurang ko gak…bosan..

    Aku patut tima kasih kat ko…thanks.. sesama kasi meriah blog kita!

  5. sabar2.. dugaan tuh..macam ne boleh hilang ek?? huhu

  6. Saya faham perasaan itu. Tahun lepas sayang hilang nokia E90 masa hari birthday saya.😦 dah la baru sebulan lebih pakai…tsk. sedih betul…

  7. mcm best je 5800..affordable jugak ye harga dia..tp kalau hp hilang memang tensenbro..walaupun cuma nokia 3310..leceh!

  8. Congrats, Bro!!! I’ve visited your English Blog. Going global!!!

  9. Pingback: Boss tak ada, mari kita enjoy! | AzmanIshak.Com