Nanti Perut Bocor

[tweetmeme https://adamfaiz.wordpress.com%5D

Post pendek pasal conversation aku ngan Adam. Aku tengah sedap makan jeruk yang dikirim kat kawan yang pergi ke Kelantan. Jeruk buah “dagho”  (buah bidara la tu)…mmm sedap nye..

Aku: (Nyam..nyam – makan buah dagho lepas sebijik, sebijik. Anak-anak pompuan ku dan isteri pun makan sama)

Adam: Apa tu Pa?

Aku: Jeruk!

Adam: Nak!!!!

Aku: Tak boleh nanti perut bocor! (Aku tak nak bagi dia makan sebab dia baru 3+ tahun..nanti sakit prut aku gak yang susah. Kakak2 dia pun aku bagi sebiji sorang je)

Adam: Takpe la Pa…..nanti boleh pam balik!

Aku + Wife + Kakak: (gelak guling-guling. Adam selalu tengok kakak dia pam basikal bila takde angin. So analogy dia senang, kalau bocor, pam je…

3 responses to “Nanti Perut Bocor

  1. hahahhahahahahahha..guling2

  2. hahaha..lawak r Adam…